tiistai 25. kesäkuuta 2013

Haaste :3


Säännöt:
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan antamiin 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastettaville. 
4. Heidän pitää valita haastettavaksi 11 blogia, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa, ketkä olet haastanut. 
6. Ei takaisin haastamista.

11 asiaa itsestäni:

1. Siirryin juuri yläasteelle
2. Huoneeni on aina sotkuinen
3. Olen koulussa aika hiljainen
4. Mutta vapaa-ajalla en
5. Olen koukussa minttupastilleihin >.<
6. Omistan aivan liikaa pehmoleluja
7. Rakastan Sword art onlinea..
8. ...varsinkin Kiritoa
9. Olen paljon kavereiden kanssa
10. Vihaan ja rakastan hiuksiani
11. Kuuntelen musiikkia 24/7

Vastaukset Lapasen monsterin kysymyksiin:

1.Miksi aloitit nukkeilun? Kaverini aloitti nukkeilun ennen minua ja rakastuin hänen nukkeensa ja halusin myös pullipin
2.Vesi vs maito? Vesi
3.Lellikki nukkesi? Se vaihtelee tosi usein.. Tällä hetkellä ehkä Amy
4.Paras blogi jota luet? liian vaikea valita >o<
5.Onko sinua haukuttu nukkeilusi takia? No pari kertaa jotkut mua nuoremmat pojat on vähän naureskellu ku oon kuvannnu ulkona
6.Maa missä haluaisit käydä? JAPANI!
7.Meikkaatko? En
8.Unelma nukkesi? Hmm... Ehkä dal Chanti
9.Omistatko säästö possun? Montakin :D
10.Oletko oikea vai vasen kätinen?:D Olen oikeakätinen
11.Ovatko haasteet sinusta kivoja? :3 Tää oli ainakin kiva nwn

Minä haastan:

Weiglin
Neilikan
ArcticFlowerin
Kiyon
Pertun
Rivalin
miau_tean
Adskun
Allin
Liljan
Selinaan
Kysymykset:

1. Tykkäätkö lolitoista?
2. Mikä on lempianimesi/mangasi?
3. Minkä nuken haluaisit seuraavaksi?
4. Kuinka kauan olet nukkeillut?
5. Miten tutustuit pullippeihin?
6. Tykkäätkö Hello Kittystä :D?
7. Haluaisitko Japaniin?
8. Kuunteletko k-poppia?
9. Mitä teet vapaa-ajallasi?
10. Mistä hankit nukkesi?
11. Lempikarkkisi?

2 kommenttia:

  1. Ihihi mehän ollaan samana vuonna sitten syntyneitä?
    Mie oon -00 :D
    Seiskalle oon menossa :)

    VastaaPoista